Objectbeheerder

16 uur per week | max. € 4.297,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau | werklocatie (hybride of standplaats)

Direct solliciteren als objectbeheerder

‘Data op orde’ is een van de speerpunten van onze gemeente. Betrouwbare data is een belangrijke basis voor veel werkprocessen. Denk bijvoorbeeld aan data voor onderwerpen zoals energiezuinigheid, de omgevingswet en woningbouw. Als objectbeheerder zorg je dat de data in ons systeem voor de openbare ruimte zo actueel mogelijk is en blijft.

‘Door het op orde hebben van onze data van de openbare ruimte kunnen wij efficiënter werken en onze dienstverlening verbeteren’, dat is mooi werk!’

Wat ga je doen als objectbeheerder?

Jij maakt Voorne aan Zee toekomstgerichter door het beheren van data via het Geovisa systeem. Je verzamelt, controleert en verwerkt wijzigingen. Zo zorg je ervoor dat de gegevens over verschillende gebieden van de openbare ruimte zoals wegen, groen en water, compleet en up-to-date zijn. De mutaties die je binnenkrijgt komen de uit de BGT, maar ook uit andere bronnen, bijvoorbeeld vanuit aannemers. Je werkt nauw samen met collega’s van vooral teams uit het ruimtelijk domein en andere functioneel beheerders. Je zorgt ervoor dat data correct wordt gebruikt en ondersteunt gebruikers van de beheerapplicatie.

  • Je beheert, controleert en onderhoudt gegevens en informatie binnen het ruimtelijke domein
  • Je verzamelt gegevens en legt verbinding tussen beschikbare informatie
  • Je maakt informatie en gegevens beschikbaar en toegankelijk en bewaakt deze processen

Over ons

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 74.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.

Je werkt vanuit het team Informatievoorziening dat valt binnen de afdeling Interne dienstverlening. In dit team werk je samen met collega’s in het brede vakgebied van Informatievoorziening zoals GEO-specialisten, functioneel applicatiebeheerders en informatieadviseurs. Tijdens jouw inwerkperiode zal collega Myrthe jouw buddy worden. Je komt in een jong team wat nog volop in ontwikkeling is en waar nieuwe collega’s echt iets bij kunnen dragen. Er heerst een open sfeer waar collega’s onderling erg betrokken zijn met elkaar. Team informatievoorziening vormt het hart van de dienstverlening van de gemeente en samen werken jullie aan de belangrijke opgave om slim gebruik te maken van data in de werkprocessen en onze dienstverlening verder te ontwikkelen. Kortom, datagedreven werken, een mooie uitdaging. Vanuit jouw expertise kun je hier een belangrijke rol in spelen.

Dit ben jij

Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zodat je jouw technische kennis kan vertalen naar de gebruiker. Omdat we veel te maken hebben met kaders en richtlijnen ben je oplossingsgericht en creatief om hierbinnen oplossingen te vinden.

  • Je hebt een opleiding op MBO/MBO+ niveau op het gebied van databeheer.
  • Ervaring met gegevensbeheer op het gebied van het Beheer van de Openbare Ruimte (BOR) en inhoudelijke kennis van standaarden zoals IMGEO en IMBOR is een pré.
  • Datzelfde geldt voor relevante werkervaring hebt met het werkveld van de openbare ruimte en bijvoorbeeld Geovisia, GIS, CAD en BGT.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen €2700 en €4297 obv 36 uur per week afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie. 
  • Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé. 
  • Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze. 
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling
  • Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.
Iris en Ingrid zijn beleidsmedewerkers voor het Sociaal domein

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met George de Jongste - Kobossen, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di do vr) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Emma van de Kreeke, of recruitment@voorneaanzee.nl

 

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:

Solliciteer nu als objectbeheerder

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

De reactietermijn voor de interne procedure is 7 werkdagen. Interne kandidaten zijn medewerkers die nu al werken bij Voorne aan Zee. Interne kandidaten nodigen we altijd uit. Dit hoeft geen selectiegesprek te zijn. Klikt het van beide kanten? Dan volgt vaak een tweede gesprek waarin je uitgenodigd wordt voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen  kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.